Warzywny, różowy koktajl

Przepisy/ Receptury |
Warzywny, różowy koktajl

Składniki (na dwie porcje):

  • 70g kapusty czerwonej
  • 1 grejpefrut
  • 2 łodygi selera naciowego
  • 1 szklanka wody

Obierz grejpfuta, umyj seler i kapustę. Wszystkie składniki zmiksuj ze sobą i pij na zdrowie :)!

Grefpfrut zawiera 90% wody, cukier, witaminy z grupy B, a także spore ilości E i P, posiada także dużo witaminy C.

Czerwona kapusta  jest dobrym źródłem sodu, potasu, magnezu, wapnia, żelaza, siarki, miedzi, cynku, fosforu, fluoru, chloru i jodu.

 

 



Ania Mieńko

Ania – 29 lat. Walczy z endometriozą od 8 lat. Autorka bloga KobieceMyśli , gdzie udowadnia, że posiłki wykluczające (lub ograniczające) gluten, nabiał i cukier potrafią inspirować do zmian! Gotowanie jest jej pasją. Bierze udział w licznych warsztatach – ostatnio zachwyciła się bezglutenowymi knedlami ze śliwkami 🙂 !

Wierzę, że mamy wielki wpływ na nasze życie, prawie wszystko jesteśmy wstanie zmienić!  Bez względu na to czy przez chorobę musisz zmienić nawyki żywieniowe, czy też po prostu chcesz lepiej się odżywiać, to moje przepisy są dla Ciebie!

zobacz www

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *